Welkom bij Huisartsenpraktijk Het Anker

Op werkdagen is de praktijk voor levensbedreigende situaties bereikbaar op 010 - 59 121 09 optie 1.

 

*Belangrijk bericht* Minder artsen en assistentes tijdens vakantieperiode

De komende weken is het zomervakantie 😊 en ook wij gaan om de beurt vakantie vieren.

Daardoor zitten we tot en met eind augustus krapper in de bezetting. Er zijn minder dokters en soms maar 1 assistente.

We vragen uw begrip dat we daardoor

  • Mogelijk minder goed telefonisch bereikbaar zijn.
  • Minder spreekuur plek hebben.
  • Alleen voor spoedeisende klachten een afspraak kunnen maken
  • Het antwoord op vragen via de mail of de website wat langer kan duren
  • Recepten nu klaarliggen na 4 werkdagen (i.p.v. 2 werkdagen)

U kunt ons telefonisch bereiken

  • Tussen 8-10.30 uur voor het maken van een afspraak wanneer u niet kunt wachten tot na de vakantie.
  • Tussen 13-15 uur voor overleg en uitslagen
  • Via de website door in te loggen met uw digiD

 

 

Klacht melden

Bespreek uw onvrede met uw huisarts.

Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent over ons, dit eerst met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.

U kunt uw klacht of feedback aan ons laten weten door dit formulier, of onderstaand formulier, in te vullen. Wij zullen dan binnen een week contact met u opnemen.

Vindt u dit lastig of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris echt niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (een (voormalig) rechter) en voorts uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist).

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie vindt u in de folder in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord